Створення сайту "Перевезення до Криму" м. Дніпро (Дніпропетровськ)
Що робити після створення сайту
Мільйони клієнтів щодня шукають місцеві сайти, і приблизно 84% потенційних клієнтів потребують допомоги для полегшення операцій із брендом. Без надійної SEO-присутності місцевого бізнесу ви втрачаєте цінні ліди, трафік та можливості продажу.
Що таке локальна пошукова оптимізація сайту?
Локальна SEO - це процес покращення видимості в локальному пошуку малих та середніх підприємств (SMB), магазинів, а також підприємств з кількома локаціями в межах географічної області.
На відміну від традиційного SEO після створення сайту, яке спрямоване на підвищення пошукових можливостей бренду в національному чи глобальному масштабі, локальна пошукова оптимізація націлена на пошукові запити "поряд зі мною" та геоспецифічні пошукові запити. Мета локальної SEO оптимізації Google - підвищити впізнаваність вашого бренду за межами вашого магазину та зробити ваш бізнес більш доступним для потенційних клієнтів у місцевій інтернет-спільноті.
Google враховує різні фактори місцевого SEO ранжування для визначення рейтингу у пошуковій видачі.До них належать:
- Бізнес-профіль Google або листинг Google Мій бізнес (GMB).
- Відповідність імені, адреси та номера телефону (NAP) у місцевих бізнес-цитатах
- авторитетність домену
- Якість посилань у місцевому пошуку
- Кількість переходів за посиланнями (CTR) з результатів пошуку
- Ключові слова
- Користувацький досвід (UX)
- Якість, швидкість та різноманітність оглядів
- Сигнали посилань