Залежність рейтингу сайту від кількості кліків за посиланнями
Розміщені нижче поради призначені тільки для власників сайтів, які дуже погано розуміються на властивостях і закономірностях інтернету і володіють обмеженою областю знань. Розробникам сайтів, що починають, і фахівцям з рекламного просування ці поради не будуть корисні, т.к. для них існують зручніші та дієві інструменти для обслуговування та просування вебсайтів.
Що станеться, якщо часто кликати за посиланням на свій сайт у видачі пошуковика
Кожен бажає появи свого сайту на перших місцях у видачі пошукових систем. Чим вищий рейтинг сайту, тим ближче він знаходиться до перших місць. Рейтинг сайту залежить від кількох сотень факторів. Щоб досягти бажаного результату, потрібно не ігнорувати жодного з цих факторів і по можливості використати все.
Одним із цих факторів є кількість кліків за посиланням на ваш сайт у видачі пошуковика. На першій або другій сторінці видачі зазвичай знаходиться 10 сайтів (не рахуючи рекламні позиції). Якщо на якийсь із цих сайтів відвідувачі клікають частіше, то цей сайт через деякий час переміститься на позиції вище за своїх конкурентів.
Чому різні результати пошуку на вашому офісному комп'ютері та комп'ютері вашої дружини, яка працює на іншій фірмі?
Пошук завжди видає різні результати на різні комп'ютери або інші пристрої, на яких переглядають сайт. Наприклад, на вашому комп'ютері певний сайт з'являтиметься під час пошуку в одній десятці сайтів. Якщо перевірити позиції цього ж сайту у вашого сусіда в сусідньому офісі або в сусідній будівлі, а може бути на домашньому комп'ютері, то виявиться, що цей сайт потрапляє в іншу десятку.
Це відбувається тому, що пошуковик досліджує поведінку кожного комп'ютера щодо поведінки його власника. Зрештою пошуковик створює віртуальний портрет власника, який характеризується певними параметрами, наприклад, вік, географічне розташування, стать, професія, захоплення та багато іншого.
Коли власник комп'ютера вводить у пошук певні словосполучення, наприклад "нержавіюча труба", то пошуковик спочатку визначає, хто вводить ці слова і лише потім, залежно від віртуального портрета, видає різні результати. Наприклад, якщо ці слова вставляє студент, то в першій десятці він побачить посилання на реферати, в яких присутні ці слова. Якщо це вчений, він побачить насамперед наукові статті. Якщо це професійний працівник, який займається купівлею-продажем металу, то на перших місцях з'являться сайти дощок оголошень та великі заводи-виробники цієї продукції.
Як правильно кликати по чужих сайтах на своєму комп'ютері.
Важливо розуміти, якщо Ви клікаєте сайтами конкурентів, то Ви тим самим підвищуєте їх рейтинг. Якщо потрібно відвідати такий сайт і Ви бачите посилання на нього у видачі пошукача, то не клацніть, а просто скопіюйте посилання на нього та відкрийте його в іншому вікні. УВАГА! Не потрібно ставити закладки на сайти конкурентів, тим самим Ви також підвищуєте їхній рейтинг.
Що робити з посиланнями на свій сайт.
Клікайте якнайчастіше, ставте закладки в браузерах і робіть це не тільки на своєму комп'ютері, але й на інших комп'ютерах, до яких є доступ. Попросіть це зробити ваших близьких друзів, співробітників, родичів. Корисно розміщувати посилання на своєму сайті в дошках оголошень, в листах, соціальних мережах і т.д. Скрізь, де є можливість кліка та переходу на ваш сайт.
Як правильно оцінювати результати пошуку
Якщо Ви часто кликаєте на свій сайт і не кликаєте за посиланнями на сайти своїх конкурентів, то ваш сайт підніметься вище, але це не означає, що те саме станеться на інших комп'ютерах. Якщо Ви хочете перевірити реальні незалежні позиції вашого сайту, вибирайте чужі комп'ютери, на яких не відбуваються подібні ігри з кліками.