Создание сайта Днепр разработка сайтов Украина

Помилка Property 'mime_type' of argument 'item' of event onFetchMediaItems has a wrong item. Valid: string

Створення сайту Дніпро, розробка інтернет-магазину в Україні.

Опис проблеми на сайті.

Почав розробку веб-сайту. Завантажив останню версію Joomla. Заходжу в медіа-менеджер і отримую повідомлення про помилку.

Property 'mime_type' of argument 'item' of event onFetchMediaItems має wrong item. Valid: string

Вирішення проблеми.

Для вирішення проблеми – зайшов у налаштування хостингу. У налаштуваннях php знайшов розширення "fileinfo", яке за умовчанням було відключено. Після цього розширення помилка зникла.


Якщо наша порада виявилася корисною, при виникненні нових проблем звертайтеся до нас за контактною інформацією на сторінці КОНТАКТИ або внизу цієї сторінки.

Запрошуємо ознайомитись з новою статтею.

Мікровзаємодії

Від прокручування веб-сторінки до натискання кнопки ми постійно стикаємося з мікровзаємодіями, коли користуємося Інтернетом. Якщо ви намагаєтеся встановити зв'язок з клієнтами або заклик до дії на вашому веб-сайті має бути чіткішим, мікровзаємодії можуть стати рішенням.

У цій статті ми пояснимо, що таке мікровзаємодія, вивчимо їх застосування для UX електронної комерції, а потім надамо вам кілька наочних прикладів.

Що таке мікровзаємодія?

Мікроводії — це невеликі взаємодії між користувачем та функцією дизайну веб-сайту/додатку. Ці функції зазвичай мають конкретну мету для підтримки або розваги користувача, у тому числі:

  •     Робимо їхню взаємодію з кнопкою більш зрозумілою
  •     Спонукання їх до покупки
  •     Або просто змусити їх посміхнутися

Мікроводії додають більш високий рівень інтерактивності вашому веб-сайту, а це означає, що користувачі мають більш прямий контроль і можуть бачити безпосередній вплив своїх взаємодій з сайтом. Поряд із фактором розваги, це допомагає вашим клієнтам формувати тіснішу прихильність до вашого бізнесу.

Руйнування мікровзаємодії

Мікроводія можна розділити на чотири ключові частини: тригер, правила, зворотний зв'язок і, нарешті, цикли та режими.

Розглянемо докладніше кожен вид:

1. Тригери

Тригери ініціюють мікровзаємодію. Вони можуть бути вимкнені користувачем або системою. З ініційованим користувачем тригером користувач запускає мікровзаємодія своїми власними діями, у тому числі натисканням, скиданням або прокручуванням. У випадку тригера, який ініціюється системою, мікровзаємодія запускається автоматично при виконанні певного набору критеріїв, включаючи автоматичні сповіщення.

2. Правила

Вони вирішують, що відбувається, коли запускається мікровзаємодія. Це може включати прокручування веб-сторінки вниз, виділення кнопки або спрацювання спливаючого вікна.

3. Зворотній зв'язок

Це включає будь-які фізичні особливості, що виникають при мікровзаємодії. Він включає звуки, візуальні ефекти і вібрації, забезпечуючи форму зворотного зв'язку, щоб попередити або мотивувати користувача. Приклади включають виділену рамку, що з'являється навколо кнопки, яка була прокручена, або звук «дінь» при появі повідомлення.

4. Петлі та режими

Вони визначають мета-правила мікровзаємодії, у тому числі різні способи взаємодії, які можуть відбуватися в різних сценаріях або після багаторазового використання.

Чому ви повинні використовувати мікровзаємодії?

На перший погляд мікровзаємодії здаються невеликими, як випливає з їхньої назви. Але не слід недооцінювати різницю, яку вони можуть надати на досвід користувача вашого сайту. Мікроводії можуть значно покращити ваш сайт завдяки їх здатності:

  •     Спростіть для клієнтів навігацію та взаємодію з вашим сайтом
  •     Надайте візуальні та слухові підказки, щоб допомогти клієнтам успішно виконувати свої завдання.
  •     Подавайте інформацію у захоплюючій формі
  •     Заохочуйте користувачів ділитися вашими веб-сторінками
  •     Зробіть досвід ваших клієнтів на вашому веб-сайті більш цікавим, що привертає увагу та корисним
  •     Додайте на свій сайт справжній людський дотик

Простіше кажучи, хороші мікровзаємодії означають гарний дизайн UX. Вони допомагають зробити ваш сайт привабливим та зручним для користувачів, тому клієнти повертаються знову і знову.

Приклади мікровзаємодії в UX-дизайні

Все ще не знаєте, як мікровзаємодії можуть змінити ваш сайт? Нижче наведено деякі ключові приклади мікровзаємодії, які можуть миттєво вплинути на взаємодію з користувачем на вашому сайті.

Кнопка «Подобається»

Ймовірно, найвідомішим прикладом мікровзаємодії є кнопка «Подобається» у різних її варіантах у соціальних мережах. Ці мікровзаємодії, від різних осіб реакції на Facebook до культового серця Twitter, спонукають користувачів взаємодіяти з публікацією або продуктом за допомогою кумедної та яскравої анімації. Вони також додають рівень людяності онлайн-взаємодії, причому деякі реакції Facebook включають особи.

Твіттер навіть створив унікальну анімацію «Подобається» для супроводу певних хештегів та подій, сприяючи ще більшому залученню.

Мікрозалежність кнопок

Кнопки виконують багато важливих функцій на веб-сайтах. Вони дозволяють користувачам робити все, від публікації повідомлення до підтвердження покупки. Мікро взаємодії з кнопками можуть зробити процес більш зрозумілим і захоплюючим. Ретельно продумавши розмір, колір та анімацію, а також інші елементи дизайну, кнопки можуть не тільки викликати почуття задоволення, але й забезпечувати чіткіший візуальний зворотний зв'язок з користувачем, щоб він знав, що натиснув кнопку.

 

© МАЙСТЕР, 1998-2023. All Rights Reserved. Розробляємо та супроводжуємо сайти по всій Україні.
Image
whathapp
telegram
skype
© МАЙСТЕР, 1998-2023. All Rights Reserved. Розробляємо та супроводжуємо сайти по всій Україні.