Дешево чи дорого?

Чому одну і ту ж поставлену задачу розцінюють по-різному
Замовник уявляє собі завдання створення сайту спрощено. Поставив завдання перед розробником і вимагає оцінити весь обсяг робіт. Яку відповідь отримує від розробника?
Можливі два варіанти оцінки однієї й тієї ж роботи: дешевий і дуже дорогий (різниця між ними може досягати 2-3 рази та більше)
Чому так виходить?
Розробник сайту любо через незнання (не має досвіду), або зумисне (страждаючи від дефіциту замовлень) призначає мінімальну ціну на загальний обсяг робіт. Такі розробники сайтів навмисне занижують ціни, щоб успішно конкурувати з більш досвідченими й успішними фахівцями.
Розробник сайту любо через незнання (не має досвіду), або зумисне (страждаючи від дефіциту замовлень) призначає мінімальну ціну на загальний обсяг робіт. Такі розробники сайтів навмисне занижують ціни, щоб успішно конкурувати з більш досвідченими й успішними фахівцями.
Єдиний спосіб здешевити будь-який товар - це економія. При прийманні готової роботи від очей Замовника приховано безліч властивостей сайту, що впливають на його якість. Ми перерахуємо лише деякі з них. Найнижчі ціни досягаються внаслідок наступних способів економії:
Основні способи здешевлення сайту
Безплатні шаблони
Існують сайти, які виготовляються не за шаблоном. Вони ніколи не бувають дешевими, тому що дуже трудомісткі. Вартість найпростіших від 1000 доларів. Але більшість сайтів виготовляються за шаблонами. Вони популярні тим, що дуже дешеві. Але сайти, зроблені на базі шаблонів, теж діляться на дешеві та дорогі за рахунок вартості самого шаблону. Вартість якісного шаблону найчастіше становить від 40 до 150 доларів. Розробники найдешевших сайтів ніколи не купують ці шаблони, вони використовують безплатно викачані в інтернеті їх аналоги, в які впроваджені різного роду програми, які можна назвати вірусами. Сайт, зроблений на базі такого шаблону в перші місяці ніяк себе не проявляє, потім з сайтом починаються проблеми. У коді вашого сайту з'являються заховані посилання на чужі сайти, що значно погіршить відшук вашого сайту в пошукових системах. Впроваджені програми будуть сповільнювати швидкість завантаження вашого сайту, але найстрашніше, що крім чужих посилань в файли вашого сайту будуть впроваджені шкідливі програми. Розробники націлені на найдешевшу вартість завжди матимуть "алібі" - в момент здачі роботи сайт функціонував без проблем, значить те, що трапилося з ним через пів року, за словами такого горе-розробника, не є його провиною.
Безплатні додаткові компоненти
За допомогою шаблону можна зробити найпростіший сайт. Але якщо вам буде потрібно сайт з додатковими функціями (форум, розсилка, голосування, коментарі вмісту, фото або відеогалереї, каталог товарів, пошук товару за параметрами, складні сторінки написання повідомлення з сайту і т.п.), то крім шаблону потрібно купити ще додаткові програми, вартість яких сягає до 250 доларів. Розробники сайтів, що пропонують свої послуги за найдешевшими цінами ніколи не купують ці програми, а звантажують в інтернеті їх безплатні аналоги з усіма наслідками, що випливають, які описані вище.
Повна відсутність додаткових заходів щодо захисту сайту
Що ще не бачить Замовник при прийманні готового сайту? Замовник ніколи не зможе визначити ступінь захищеності сайту, доки не пройде хоча б рік експлуатації. Вартість програми для захисту сайту складе 60 доларів. Жоден платний шаблон не має вбудованого захисту. Жоден найдешевший сайт не має такого захисту.
Економія на зовнішньому вигляді сайту
Для додання ідеально зовнішнього вигляду сайту дизайном повинен займатися фахівець з дизайну. Найдешевші сайти виготовляються однією людиною, який одночасно займається і пошуком замовників і зовнішнім виглядом сайту і програмуванням складних елементів і подальшим його обслуговуванням, включаючи просування в пошукових системах. Такі сайти завжди мають недоробки, які неминуче позначаться на вашому іміджі та на кількості потенційних клієнтів, що приходять з сайту.
Економія на авторських правах
Найдешевші сайти використовують тексти та зображення взяті без дозволу з чужих сайтів в інтернеті. Деякі замовники не підозрюють про можливі наслідки.
Економія на технічному тестуванні
Щоб не сталося, що на вашому моніторі сайт показує ідеально, а на моніторі вашого потенційного клієнта ваш сайт зовсім не завантажився, сайти потрібно тестувати. Потрібно робити перевірки відображення на різних розмірах моніторів, тестувати на основних типах мобільних пристроїв. Крім цього потрібно робити перевірки на різних браузерах, яких досить багато. Перевірки потрібно робити не тільки по відображенню зовнішнього вигляду сайту. Потрібно окремо перевіряти кожен функціональний модуль. Розробники, націлені на найдешевшу вартість економлять час і на тестуванні. З цієї причини ваш сайт перетворюється в лотерейний білет.
Економія на знаннях
Стрімка поява нових технологій вимагає постійного вдосконалення знань, на що йде величезна кількість часу, який можна заощадити якщо не вчитися регулярно. Розробники прагнуть до найдешевших цін заощаджують і на цьому. З'являються нові сайти, рівень яких відповідає давності від двох до п'яти років. А це сьогодні дуже багато і не може відповідати сучасним вимогам якості.
Економія на відповідальності
Розробники, які прагнуть найнижчих цін, прагнуть якнайменше відповідати за свою якість. З цієї причини вони уникають укладати договори, не зареєстровані в податковій, часто змінюють контактні телефони, щоб ховатися від скривджених замовників, які їх переслідують.
Економія на творчості
У процесі розробки сайту, якщо робота проводиться творчо, з'являються нові ідеї як у Розробника, так і у Замовника. Реалізація цих ідей вимагатиме виконання додаткових робіт. Вартість створення сайту через ці роботи має зрости. Тому виходить, що вартість сайту до початку робіт менша (поки не планувалося проводити такі роботи), а після закінчення робіт – більше. Чим більше нових ідей – тим дорожче виходить сайт. Переконати Замовника в необхідності доплатити за додаткові роботи виходить досить важко, набагато простіше заздалегідь запланувати та закласти в первісну ціну можливі накладки та підводні камені. Розробники з багаторічним досвідом так і чинять – закладають у ціну можливі непередбачені ситуації та спочатку пропонують досить високу ціну.Розробники, орієнтовані на найнижчу ціну, ніколи не включають у вартість розробки сайту додаткові роботи, пов'язані з творчим підходом. Вони й на цьому заощаджують свій час. Під час розробки сайту вони прагнутимуть його швидше закінчити та зробити все можливе, щоб у Замовника не з'явилося додаткових ідей щодо покращення сайту.
Але у випадку, якщо Замовник виявляє ініціативу та просить покращити сайт – у відповідь він отримує мотивовану відмову, підкріплену заздалегідь підготовленими відмовками, наприклад такими:
Але у випадку, якщо Замовник виявляє ініціативу та просить покращити сайт – у відповідь він отримує мотивовану відмову, підкріплену заздалегідь підготовленими відмовками, наприклад такими:
- Це буде погано працювати (довго вантажиться, відвертає увагу, погано для розкрутки сайту, застаріло, ніхто не користується тощо.)
- Це негарно виглядає (ознака поганого смаку, немодно, чи не креативно ...)
- Це дуже дорого коштує (немає сенсу витрачати такі великі гроші на таку дрібницю ...)
- На це піде багато часу (ми не встигнемо до терміну здачі, до відкриття виставки, до закінчення сезону продажів ...)
- Це неможливо зробити
Робіть висновки
Метою цієї статті було дати зрозуміти Замовнику, чому не варто орієнтуватися на найнижчі ціни. Сучасні технології настільки швидко розвиваються, що за ними не встигають стежити навіть фахівці, які їх застосовують. Замовнику сайту дуже складно зрозуміти різницю між двома технічними продуктами, зовні дуже схожими один на одного. Саме з цієї причини покупці, що поважають себе, звертають увагу на бренд виробника, країну виробника, магазин, де продається товар. І покупець, який себе поважає, ніколи не купить товар за найнижчою ціною.